top of page

Letní věnec z vlastních zdrojů

Znáte to, pozvnou Vás sousedi, které vlastně ani moc neznáte. Letní oslava. Co přinést jako dárek? Já se rozhodla pro věnec z vlastních zdrojů. Aby dělal radost co nejdéle, zvolila jsem materiály "držáky" - buxus, levanduli, plody tavoly, vratič a ještě, co mi tak cestou brnklo o nos. A byl z toho dárek, co potěšil! Tak se do toho taky pusťte, materiálu je v přírodě ještě hodně a radost obdarovaného bude určitě velká :).

Znáte to, pozvou Vás na návštěvu sousedé, které vlastně až zas tak moc neznáte. Co donést jako malou pozornost? No pokud obývají starý romantický kamenný dům, pak je rozhodování celkem jednoduché. Bude to věnec. Tak jsem to udělala i já. Posbírala jsem, co jsem našla. Brala jsem materiál, který chvíli vydrží - jen ať věnec dělá radost co nejdéle.

Doporučuji
Nejnovější příspěvky
Archív
Podle klíčových slov
Zatím žádné štítky
Sledovat
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page